МО класних керівників
Серед виховних напрямів сьогодні
найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як
стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам
сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і
прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного
особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту,
демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового
способу життя, готовності до змін.
Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові
шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.
Методичне об’єднання класних керівників ― одна з форм методичної роботи в школі, що
дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
Планування методичної роботи
здійснюється на діагностичній основі, мета якої — виявлення недоліків у
практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх
подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи вчителів
на педагогічних радах і засіданнях методичного об’єднання класних керівників,
батьківських зборах. Це допомагає виявити рівень теоретичних знань класних
керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати,
аргументувати свою точку зору. Водночас учителі постійно працюють над
підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями.
Головні
зусилля методоб’єднання у минулому навчальному році було зосереджено на наданні
реальної, дієвої допомоги педагогам у впровадженні
у виховну роботу школи по
Основним орієнтирам виховання учнів 1 – 11 класів, яка передбачає реалізацію
таких напрямів виховання:
ü ціннісне ставлення
особистості до суспільства і держави
ü ціннісне ставлення до
природи;
ü ціннісне ставлення до
людей;
ü ціннісне ставлення до
мистецтва;
ü ціннісне ставлення до
праці;
ü ціннісне ставлення до
себе,
а також підвищенні їхньої
професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально -
психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної
праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.
Під час роботи
методоб’єднання основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:
Ø Підвищення
практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно
зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності;
Ø вироблення єдиних вимог у
планування виховної роботи;
Ø забезпечення системності
в роботі,
Ø майстерності, розвиток творчості, нового
педагогічного мислення;
Ø ознайомлення та
впровадження передового педагогічного досвіду;
Головне завдання в роботі класного керівника ―
створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та
проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди
входять :
а)гурткова робота та робота за інтересами;
б)вивчення умов життя учнів, відвідування
вдома, визначення кола спілкування учня в школі та поза нею;
в) взаємини з батьками;
г) проведення виховних бесід, класних
годин, екскурсій ,походів.
Однією з форм роботи методоб’єднання
класних керівників є взаємовідвідування виховних годин з подальшим їх
обговоренням.
У 2016 – 2017 навчальному році методичне
об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань
виховання учнів у сучасних умовах.
Головним завданням у роботі методоб’єднання
класних керівників є:
Ø патріотичне виховання
здійснювати згідно Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді;
Ø удосконалення і
підвищення ефективності виховної роботи в школі;
Ø активне використання
сучасних педагогічних та
інформаційних технологій, спрямованих
на розвиток самостійності, творчості,
активності дітей;
Ø підвищенням творчого
рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів;
Ø надання практичної
допомоги класним керівникам в організації виховної роботи.
Проблемним питанням в 2016– 2017 навчальному році
буде:
«Створення здорового психологічного клімату в
класному колективі,тісна взаємодія з особистістю дитини та пошук оптимальних
форм і методів роботи з важковиховуваними учнями»

|
№ п/п
|
ПІБ класного керівника
|
Клас
|
Фах
|
Освіта
|
Стаж
|
Відношення до атестації
|
|
1.
|
Ненадович О.Б.
|
1
|
вчитель
|
вища
|
22
|
|
|
2.
|
Бойко С.М.
|
2
|
вчитель
|
вища
|
29
|
|
|
3.
|
Медведенко Л.А.
|
3
|
вчитель
|
вища
|
26
|
|
|
4.
|
Горобець С.І.
|
4
|
вчитель
|
вища
|
35
|
|
|
5.
|
Шевчик Н.В.
|
5
|
вчитель
|
вища
|
7
|
|
|
6.
|
Смишляк В.І.
|
6
|
вчитель
|
вища
|
1
|
|
|
7.
|
Черненко Ю.В.
|
7
|
вчитель
|
вища
|
17
|
|
|
8.
|
Рибальченко
С.В.
|
8
|
вчитель
|
вища
|
8
|
|
|
9.
|
Ятел І.Г.
|
9
|
вчитель
|
вища
|
18
|
|
|
10.
|
Яровий В.М.
|
10
|
вчитель
|
вища
|
17
|
|
|
11.
|
Сипливий М.М.
|
11
|
вчитель
|
вища
|
16
|
|

З метою підвищення кваліфікації класних
керівників, сприяння поширення і впровадження у практику кращого досвіду
класних керівників здійснити такі заходи:
1. Провести методичний
тиждень.
― березень, 2017 р.
2. Творчі звіти класних
керівників, які атестуються.
― лютий 2016р., класні керівники, що атестуються
3. На засіданнях методичного
об’єднання систематично ознайомлювати з новинками методичної літератури,
періодичними виданнями.
― систематично.
4. Кожному класному
керівнику працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати
свою систему роботи.
― систематично, класні керівники

|
1клас
|
|
|
Ненадович О.Б.
|
|
2клас
|
08.11.2016
|
Природнича вікторина « Знай, люби, бережи.»
|
Бойко С.М.
|
|
3клас
|
10.11.2016
|
Вікторина « Чи знаєш ти свій край?»
|
Медведенко Л.А.
|
|
4 клас
|
01.12.2016
|
Інтегрована гра – подорож « Хороші і пагані
звички»
|
Горобець С.І.
|
|
5клас
|
29.11.2016
|
Година спілкування «Десять сходинок до ввічливості»
|
Шевчик Н.В.
|
|
6 клас
|
21.11.2016
|
Година спілкування До дня пам’яті жертв голодомору
|
Смишляк В.І.
|
|
7 клас
|
14.12.2016
|
Година спілкування «Життя прекрасне тому, що
можна подорожувати»
|
Черненко Ю.В.
|
|
8 клас
|
29.11.2016
|
Година спілкування «Мода, краса і здоров’я сучасного школяра»
|
Рибальченко С.В.
|
|
9 клас
|
12.12.2016
|
Година спілкування «Що таке людська краса?»
|
Ятел І.Г.
|
|
10 клас
|
24.11.2016
|
Година спілкування «Закон і ми»
|
Яровий В.М.
|
|
11 клас
|
24.11.2016
|
Година спілкування До дня пам’яті жертв голодомору « свічка пам’яті не згасла »
|
Сипливий М.М.
|
Маловисківська загальноосвітня школа – інтернат
І-ІІІ ст.
Кіровоградської обласної ради
«Затверджено»
Голова методичної ради школи
____________ Кондратенко Л.П.
«____»_____________ 2016р.
План
роботи методичного об’єднання
класних керівників
на 2016-2017 н.р.
Голова методичного об’єднання
Ятел І.Г.


З метою вивчення стану виховної роботи в класних
колективах будуть здійсненні такі заходи:
1. Організація
взаємовідвідування класних керівників виховних годин.
― протягом року, класні керівники
2. Організація виховного
процесу з національно-патріотичного виховання в 5 – 11 класах.
3. Методи і форми виховної
роботи, які найбільш позитивно вплинули на флотування в учнів свідомої
дисципліни і відповідального ставлення до навчання.

І засідання Вересень
Тема:
«Методичне забезпечення організованого початку 2016– 2017 н.р.»
|
№
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Про результати виховної роботи у 2015– 2016 навчальному році та визначення
основних напрямків методичної роботи на 2016 – 2017 н.р.
|
Голова МО
|
|
2.
|
Ознайомлення з нормативно-правовими
документами на 2016/2017 н. р:
-
методичні рекомендації з
питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016-2017 н.р.;
-
про проведення Першого
уроку у 2016-2017 н.р.;
|
Голова МО
|
|
3.
|
Заходи щодо реалізації Концепції національно - патріотичного
виховання у школі в 2016-2017 н.р.
|
Голова МО
|
|
4.
|
Рекомендації щодо змістового наповнення планів
виховної роботи та їх оформлення
|
Голова МО
|
|
5.
|
Про роботу по впровадженню удосконалення виховних форм роботи відповідно
до «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів»
|
Голова МО
|
|
|
||
|
6.
|
Переобрання голови методичного об’єднання.
|
|
ІІ
засідання Жовтень
ТЕМА.
Сутність і особливості розвитку особистості.
|
№
п\п
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Система роботи класного
керівника з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських
колективах (доповідь).
|
Рибальченко С.В.
|
|
2.
|
Диференціація
та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої
індивідуальності особистості (з досвіду роботи).
|
Кл. керівники 1-11кл.
|
|
2.
|
Проведення анкетування з
вивчення розвитку особистості.
|
Ярова О.М.
|
|
3.
|
Творчий
портрет класного керівника.
|
Ятел І.Г.
|
|
6.
|
Огляд літератури
та матеріалів періодичної
преси з превентивного виховання .
|
Бібліотекарь
|
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
|
|
|
1).
Зібрати пропозиції учителів,
батьків, учнів щодо
планування виховної роботи
класних
керівників
|
|
ІІІ засідання Грудень
Тема: «Формування духовно-патріотичної
компетентності учнівської молоді»
|
№
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Доповідь на тему: «Формування духовно -
патріотичної компетентності учнівської молоді»
|
Голова МО
|
|
2.
|
Обмін досвідом між класними
керівниками:
· виховання у школярів національних і
загальнолюдських цінностей;
· системна робота з національного
виховання;
· виховання в контексті життєтворчості
особистості;
· шляхи формування національної
свідомості;
· виховання поваги до державних
символів.
|
|
|
3.
|
Індивідуальна робота класного керівника з учнями щодо патріотичного виховання
(з досвіду роботи).
|
Яровий В.М.
|
|
4.
|
“Патриотичне виховання - умови успішного
виховання дітей у родині та школі”
|
Медведенко Л.А.
|
|
5.
|
Практичне заняття.
Відкрита виховна година у 9 класі
|
Ятел І.Г.
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
|
|
Розробити рекомендації щодо формування
компетентної особистості учня на основі загальнолюдських гуманістичних
цінностей засобами виховних систем
|
класні керівники 1-11 класів
|
ІV засідання Березень
Тема: «Потреба у здоровому способі життя як ознака компетентної особистості»
|
№
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Доповідь на тему: «Потреба у здоровому способі
життя як ознака компетентної особистості»
|
Ненадович О.Б.
|
|
2.
|
Аукціон педагогічних ідей з питань формування
здорового способу життя школярів.
|
класні керівники 1 – 11 класів
|
|
3.
|
Характеристика діяльності педагогічних
працівників, які атестуються в 2016 році, у міжатестаційний період.
|
Голова МО
|
|
4.
|
«Самобутність українських традицій здорового
способу життя»
|
Смишляк В.І.
|
|
5.
|
Виступ
«Складові здоров»я учнів»
|
Шевчик Н.В.
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
|
|
Провести анкетування учнів з метою виявлення їхніх індивідуальних
особливостей , рівня їхньої вихованості та загального розвитку. Зробити
діагностику особистості школяра.
|
класні керівники 1-11 класів
|
V засідання Травень
Тема: «Формування у школярів правової культури, виховання поваги до законів і норм
співжиття у суспільстві»
|
№
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
|
1.
|
Доповідь на тему: «Формування у школярів правової
культури, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві»
|
Горобець С.І.
|
|
2.
|
«Відповідальність дорослих за вчинки
неповнолітніх»
|
Сипливий М.М.
Черненко Ю.В.
|
|
3.
|
Аналіз участі класних колективів в шкільних та районних
заходах.
|
Голова МО
|
|
4.
|
Аналіз роботи МО класних керівників за 2016 – 2017 н.р.
|
Голова МО
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
|
|
Пропозиції класних керівників щодо
планування виховної роботи на 2017– 2018 н.р
|
класні керівники 1-11 класів
|
Проблемне
питання над яким працює класний керівник
|
1клас
|
Ненадович О.Б.
|
Формування
класного колективу
|
|
2 клас
|
Бойко С.М.
|
Формування
дитячого колективу, почуття товариськості та взаємодопомоги.
|
|
3 клас
|
Медведенко Л.А.
|
Формування
духовного світу школяра
|
|
4 клас
|
Горобець С.І.
|
Формування
учнівського колективу
|
|
5 клас
|
Шевчик Н.В.
|
Виховання
кращих людських якостей, розвиток професійних здібностей
|
|
6 клас
|
Смишляк В.І.
|
Виховання
толерантності, поваги до людей інших національностей
|
|
7 клас
|
Черненко Ю.В.
|
Виховання
свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу
|
|
8 клас
|
Рибальченко
С.В.
|
Прищеплення свідомого ставлення до навчання і виховання
у дітей культури поведінки
|
|
9 клас
|
Ятел І.Г.
|
Формування та
розвиток індивідуальних та творчих здібностей через формування позитивних
якостей особистості
|
|
10 клас
|
Яровий В.М.
|
Виховання в
учнів відповідального ставлення до навчання
|
|
11 клас
|
СипливийМ.М.
|
Превинтивне
виховання з метою попередження правопорушень
|
Коментарі
Дописати коментар